کانون های مساجد نقش ارزشمندی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام دارند

کانون های مساجد نقش ارزشمندی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام دارند

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش ارزشمندی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» امروز (۱۵ مرداد ماه) در نشست با مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران عصر ظهور سپیدار یاسوج، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش ارزشمندی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی دارند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تمجید از فعالیت‌های صورت گرفته در کانون فرهنگی منتظران عصر ظهور، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید فعالیت‌های خود را در سامانه «بچه‌های مسجد» برای ارزیابی و تبادل تجربیات بارگذاری کنند.

 

وی با بیان اینکه هر ۲۵ کانون فرهنگی و هنری توسط یک رابط فعالیت‌های آنها رصد می‌شود، افزود: رابطین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در هر شهرستان و منطقه ضمن رصد فعالیت‌ها، آنها را نیز گزارش می‌کنند.

 

لایقی اصل در پاسخ به فعالیت‌های صورت گرفته کانون فرهنگی منتظران عصر ظهور با همکاری کمیته امداد، خاطرنشان کرد: باید ضمن انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد، لیست افراد شرکت کننده در برنامه نیز به ستاد استانی ارائه شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کانون فرهنگی و هنری منتظران عصر ظهور آمادگی، ظرفیت لازم و همچنین متقاضی در زمینه مطالعه را داشته باشد، برای کانون کتابخانه راه اندازی می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران عصر ظهور مسجد امام حسین علیه السلام سپیدار نیز در این نشست، گفت: سال گذشته با همکاری کمیته امداد برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفت و فعالیت‌ها مستندسازی شد.

 

«سید عیسی تقوی» به یکی از فعالیت‌های این کانون اشاره کرد و افزود: با همکاری خیرین گروه‌های پزشکی در این منطقه حضور پیدا کردند، ضمن اینکه گروه‌های دانشجویی فعال جهادی و فرهنگی نیز به منطقه اعزام شدند.

پایان پیام/ 82