نونهالان کانون هریکنده بابل اهانت به قرآن را محکوم کردند

نونهالان کانون هریکنده بابل اهانت به قرآن را محکوم کردند

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
میرنژاد از محکومیت هتک حرمت به قرآن توسط بچه مسجدی های بابل خبر داد و گفت: نونهالان کانون هریکنده بابل اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

محمدعلی میرنژاد- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی و هدایت ماست و کسانی که به قرآن کریم اهانت کردند، از انسانیت و آزادی بی بهره اند و فقط نام آن را یدک می کشند.

 

 

وی افزود: قرآن نور است و هیچگاه خاموش نمی‌شود و لذا اهانت به این کتاب مقدس را به شدت محکوم کرد و خواستار اتحاد جامعه اسلامی در برابر دشمنان شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل یادآور شد: در پی اهانت به قرآن، نوگلان هریکنده با ابراز علاقه و در دست گرفتن قرآن این اقدام شنیع را محکوم کردند.

میرنژاد با بیان اینکه این حرکت نامعقول، مغایر با فطرت انسانی و حقوق بشر است؛ خاطر نشان کرد: متاسفانه همه آنانی که دم از حقوق بشر و آزادی می زنند، این آزادی ها را نادیده می گیرند و به راحتی به ادیان توهین و اهانت می کنند و جهان در برابر این ناملایمتی ها سکوت اختیار می کند که با این حرکت دفاع از حقوق بشر را سوال می برد.

 

 

وی یادآور شد: توهین به مقدسات اسلامی، مغایر با همه فاکتورهای انسانیت است و در واقع این افراد، قرآن را مانع حرکات ناشایست و بی بندوباری خود می دانند، در حالیکه قرآن مایه شرافت و بزرگی و عزت ماست و جانانه و همه جانبه از آن حمایت می کنیم.

پایان پیام/ 175