نشست هم انديشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تفرش برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد تفرش برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
نشست هم انديشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان تفرش با عنوان خانواده ايمن، رسانه و فضاي مجازي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: مرتضی انقانی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تفرش ضمن تشکر و تقدیر از زحمات مدیران کانون های فرهنگی هنری این شهرستان گفت: با اشاره به وضعیت اقتصادی در خصوص حمایت از کانونهای فرهنگی هنری می توان با هماهنگی و رایزنی با تمام دستگاههای همسو و هم وظیفه در استان بتوان ادقامات مفیدی انجام داد.

وی افزود: دنبال این هستیم که بتوانیم بیشتر از گذشته با خلاقیت ها و ابتکارات مدیران کانونها در مساجد، شاهد رونق مساجد باشیم.

انقانی ادامه داد: رونق مساجد به حضور افراد در نماز جماعت وابسته است؛ اساساً تمام کارکردهای مسجد با اجتماع مومنین ظهور و بروز پیدا می کند.

مدیر ستاد فهما استان مرکزی گفت: متاسفانه یا خوشبختانه؛ کانون های فرهنگی هنری مساجد مظلومترین نهاد های فرهنگی خودجوش فعال هستند که همچنان ظرفیت ایشان شناسایی نشده است لیکن بنده و همکارانم در ستاد استان هماهنگی استان مرکزی برای کانون ها امیدوارانه تمام همت خود را برای ارتقاء کانون های مساجد استان به کارخواهیم گرفت.

وی در پایان از کانون های مساجد خواست نسبت به فعالیت در سامانه بچه های مسجد توجه بیشتری کنند. ثبت پایگاههای قرآنی، مسابقات مختلف قرانی، فرهنگی و هنری، کتابخوانی، کلاسهای اوقات فراغت، فعالیت های خودجوش، درج خبر و... در سامانه مورد انتظار است.