مسجد، مرجع و پناهگاه مردم و محوريت فعاليت هاي خيرخواهانه باشد

مسجد، مرجع و پناهگاه مردم و محوریت فعالیت های خیرخواهانه باشد

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام گلابلي با بيان اينکه مسجد، مرجع و پناهگاه مردم و محوريت فعاليت هاي خيرخواهانه باشد، گفت: با توجه به ظرفيت موجود در مساجد و حوزه هاي علميه، خراسان جنوبي به تربيت نيروهاي انقلابي بپردازد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام منوچهر گلابلی در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از مسجد غدیر قاین اظهار داشت: بحثی مدنظر است اینکه بسته های معیشتی و ... که اهدا می شوند پیام فرهنگی ندارند.

نماینده بنیاد احسان کشور ادامه داد: پیام فرهنگی شرط لازم است اما کافی نیست در این راستا به بحث وحدت پرداختیم که نیازمند عطوفت اجتماعی بود و تلاش کردیم تا به این بحث کمک کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: هر محله ای احتیاج به مرجع و پناهگاهی دارد که همان مسجد است به این معنا که مردم با امام مسجد مرتبط شوند و کارهای خیرخواهانه از طریق مساجد انجام شود و آن پیام فرهنگی نیز ترویج خواهد شد‌

حجت الاسلام گلابلی افزود: این مرجع و پناهگاه بودن مسجد یک محوریت است که می تواند یک محله یا یک شهر را بگیرد و این همدلی با مساجد باید شکل گیرد تا مقدمه آن وحدت مدنظر مقام معظم رهبری شکل بگیرد.

نماینده بنیاد احسان کشور با اشاره به لزوم توجه به رویکردهای فرهنگی خوب در استان گفت: با توجه به ظرفیت موجود در مساجد و حوزه های علمیه استان به تربیت نیروهای انقلابی برای مساجد بپردازید و آنان رها نکنید و نگذارید دشمن از آنان استفاده کند.

وی در پایان عنوان کرد: تلاش کنید تا این اتفاق مبارک بیافتد و جذب نیروها را از مقطع دبیرستان هم انجام دهید و افراد را برای کارهای مختلف تربیت کنید.