کانون فرهنگی هنری فاطمه ها میزبان مراسم بزرگداشت روز ملی جنگلبان

کانون فرهنگی هنری فاطمه ها میزبان مراسم بزرگداشت روز ملی جنگلبان

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مهرداد بهزادی از اجرای ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان در کانون فاطمه ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهنوج اجرا شد.

مهرداد بهزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجرای ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان در کانون فاطمه ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهنوج اجرا شد.

 


کارشناس واحد آموزش و ترویج عرصه های منابع طبیعی کهنوج افزود: در قالب ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان پنجمین سری از کارگاه های آموزشی اطفا حریق بود که با هدف حفاظت از عرصه های منابع طبیعی برگزار شد.

 

 

وی ابراز کرد: از آنجایی که اعضای کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در طول سال با منابع طبیعی شهرستان کهنوج در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی همکاری دارند تصمیم گرفتیم ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان را در جمع اعضای این کانون برگزار کنیم.
بهزادی یادآور شد: تعداد ۳۰ نفر از اعضای کانون فاطمه ها که از کودک ۶ ساله تا پیرمرد ۶۰ ساله به عنوان همیاران طبیعت در حفظ محیط زیست و عرصه های منابع طبیعی با ما همکاری دارند.
کارشناس مسئول واحد آموزش و ترویج از عرصه های منابع طبیعی کهنوج اظهار کرد: در این ویژه برنامه به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر از ۲ جنگلبان افتخاری عضو کانون فاطمه ها تجلیل شد.
وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری، مهار و  اطفا حریق در مزارع‌ و مراتع و جنگلها، چگونگی برداشت از گیاهان دارویی و چگونگی کاشت نهال و مراقبت از آن برگزار شد.

پایان پیام/ 586