نشست هم انديشي مديران کتابخانه هاي کانون هاي مساجد البرز با استاندار برپا مي شود

نشست هم اندیشی مدیران کتابخانه های کانون های مساجد البرز با استاندار برپا می شود

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت توجه به فرهنگ کتاب و کتابخواني گفت: نشست هم انديشي مديران کتابخانه هاي کانون هاي مساجد البرز با استاندار برپا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری که بعد از ظهر سه شنبه 17 مرداد در سالن جلسات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برپا شد گفت: نخستین نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز مطالبه ای بود که پس از یک دهه انجام شد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: با توجه به مصوبات نشست هم اندیشی مدیران کانون های مساجد با استاندار، این نشست ها با هدف رشد و ارتقاء برنامه ها، هدف گذاری به موقع و توجه به ارزش های دینی هر 2 ماه یکبار برپا می گردد. 

 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی توضیح داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از 109 کتابخانه مجهز و استاندارد بهره مند هستند که این مجموعه به نوبه خود بسترساز رشد فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در سطح استان به ویژه برای نوجوانان فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام شکری با دریافت نظر کارشناسان ستاد در خصوص برپایی نشست هم اندیشی با استاندار که 15 مرداد سال جاری برپا شد اظهار کرد: نشست هم اندیشی مدیران کتابخانه ها با استاندار البرز با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا می شود.