آثار پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان داوری شدند

آثار پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان داوری شدند

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده گفت: امروز داوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان با حضور اساتید قرآنی برجسته جنوب کرمان برگزار شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز داوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان با حضور اساتید قرآنی برجسته جنوب کرمان برگزار شد.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: آثار ارائه شده توسط استاد مهدی امیری و مصطفی امیر محمدی به صورت مجازی بررسی و داوری شد.

 

 

وی یادآور شد: آثار ارائه شده در این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، مکبری، قرائت تقلیدی، اذان، قرائت تحقیق، صحت قرائت نماز، مفاهیم و استعدادیابی برگزار شد.
خوبی زاده ادامه داد: البته داوری رشته های حفظ کل و حفظ جزء ۳۰ حضوری است که تا ۱۹ مردادماه با حضور حافظان شرکت کننده انجام خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در مجموع تعداد ۲۵۰ نفر از فعالان قرآنی جنوب کرمان در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان ثبت نام کرده و آثار خود را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کرده اند.
وی با اشاره به این که مسابقات قرآنی مدها متان در رده های سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار شد، اضافه کرد: امسال ۱۷ نفر در رشته قرائت ترتیل، ۳۰ نفر در رشته صحت قرائت نماز، ۸ نفر در رشته مکبری، ۲۳ نفر در رشته اذان، ۳ نفر در رشته قرائت تحقیق، ۱ نفر در رشته قرائت تقلیدی، ۱۱ نفر در زمینه استعدادیابی، ۲ نفر در رشته حفظ کل، یک نفر در رشته جزء ۳۰ و ۱۰۴ نفر هم در رشته مفاهیم شرکت کردند.
خوبی زاده خاطرنشان کرد: نتایج داوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در بازه زمانی ۲۵ تا ۳۰ مردادماه اعلام خواهد شد و نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: فراخوان پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان اول اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد و علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا پایان تیرماه با مراجعه به سامانه بچه های مسجد ثبت نام کردند.

پایان پیام/ 586