همايش «جانفدا» در خراسان جنوبي برگزار مي شود

همایش «جانفدا» در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي گفت: همايش «جانفدا» با محوريت تجليل و تقدير از شهداي برون مرزي همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، از نزدیک فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد بعد از بسیج، گسترده ترین، کم هزینه ترین و مردمی ترین نهاد کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: در گذشته افراد بسیاری سعی کردند تا این شبکه مردمی را در حاشیه قرار دهند اما اکنون از این شبکه عظیم استفاده کردیم تا بهترین برنامه های فرهنگی را در استان انجام دهیم.

حجت الاسلام محقی با اشاره به برنامه های دهه کرامت گفت: در این دهه توانستیم با دعوت از خانم «هوشینو» بانوی مسلمان ژاپنی با همکاری شهرستان های مختلف از جمله طبس برنامه باشکوه فرهنگی انجام دهیم و در شهرهای مختلف استان این چرخش شکل گرفت و استاندار خراسان جنوبی نیز دستور دادند که برای سال تحصیلی جدید نیز خانم فاطمه هوشینو را دعوت کنید.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت خبرگزاری شبستان عنوان کرد: از مدیران کانون ها خواسته‌ایم که خبر روایت اول را در دستور کار قرار دهند و از ظرفیت این رسانه برای انعکاس فعالیت‌های خود بهره‌ بگیرند.

وی بر تجلیل از مدیران کانون‌فرهنگی هنری مساجد شهرستان طبس تاکید کرد و گفت: این مهم در راستای تحقق جهاد تبیین و قدردانی از فعالان این حوزه نتایج موثری در جامعه برعهده خواهد داشت.

حجت الاسلام محقی خاطرنشان کرد: همایش «جانفدا» با محوریت تجلیل و تقدیر از شهدای برون مرزی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.