عزم حسيني بچه مسجدي ها، دستگير بيش از يکهزار خانواده کم برخوردار مي شود

عزم حسینی بچه مسجدی ها، دستگیر بیش از یکهزار خانواده کم برخوردار می شود

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
نوزدهمين مرحله کمک مومنانه کانون هاي مساجد خراسان شمالي به مناسبت ايام سوگواري محرم و صفر، با توزيع بسته هاي گوشت قرباني نذري اهدايي از سوي موسسه حضرت خديجه (س) قم و برنامه تلويزيوني سمت خدا، بيش از يک هزار خانواده نيازمند در اين استان از امروز آغاز مي شود.

«یوسفعلی گریوانی» مسئول اجرای طرح همدلانه توزیع بسته های گوشت نذری در استان خراسان شمالی به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این باره گفت: هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم، به همت بچه مسجدی ها  بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد، اضافه کرد: این رزمایش در قالب نوزدهمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه در استان خراسان شمالی، توسط فعالان کانون های مساجد این استان از امروز، پنج شنبه 19 مرداد ماه جاری آغاز و خانواده های نیازمند از این بسته های همدلی بهره مند می شوند.

 

وی در ادامه مطلب فوق گفت: این بسته های نذری حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در قالب طرح قربانی ماه محرم به دست نیازمندان در نقاط روستایی و محروم  استان می رسد.

 

گریوانی  با بیان اینکه  این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد، انجام می گیرد، توضیح داد: توزیع بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند که پیش از این توسط مدیران و فعالین کانون ها صورت گرفته، انجام  می شود.

 

وی اعلام کرد: در مراحل قبلی رزمایش فوق که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، بیش از بیست هزار و 400 خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

وی گفت:  19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت دارند.

 

پایان/