جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ استعداديابي مي‌شوند

جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ استعدادیابی می‌شوند

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
حجت‌الاسلام محقي با اشاره به تعامل بين مساجد و دولت، گفت: جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر در حوزه فرهنگ استعداديابي مي‌شوند.

حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در دیدار فرماندار درمیان با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در  تعامل بین مساجد و دولت اشاره کرد و گفت: با استعدادیابی جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ می‌توان شاهد تربیت نیروی خلاق و فعال در این حوزه بود.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنویب تأکید کرد: این ستاد گسترده‌ترین، مردمی‌ترین و عظیم‌ترین نهاد فرهنگی کشور و تنها رقیب نیروی مقاومت بسیج است.

حجت الاسلام محقی با اشاره به گستردگی شبکه، خواستار تجلیل فرماندار در دهگردشی ها از مدیران کانون‌ها شد و گفت: در سنوات گذشته کانون‌های مساجد مورد بی‌مهری قرار گرفتند و با وجود گستردگی و تعاملی پیش رو می‌توان از ظرفیت مدیران کانون بهره برد.

وی به اقدامات اجرایی کلان برنامه‌های فرهنگی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: امسال نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستور کار ستاد قرار دارد.

محقی از امضای تفاهم‌نامه با نمایندگی اهل سنت خبر داد و یادآور شد: ۹ محفل قرآنی در حوزه کانون مساجد در روستاهای شهرستان درمیان با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.