شنبه هاي قرآني با رويکرد داستان هاي قرآني و حماسي در کانون منتظران صاحب الزمان(عج)

شنبه های قرآنی با رویکرد داستان های قرآنی و حماسی در کانون منتظران صاحب الزمان(عج)

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
شالياري گفت: تحقق فرمايش رهبر معظم انقلاب مبتني بر اجراي طرح هر مسجد يک پايگاه قرآني براي هر يک از فعالان مسجدي يک تکليف است که در جهت تحقق آن تلاش مي کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، محمدرضا شالیاری در جریان روند برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد با توجه به اهمیت طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی گفت: توجه به آموزه های قرآنی و دینی از محورهای اجرایی کانون فرهنگی هنری منتظران صاحب الزمان(عج) در منطقه نوروزآباد است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران صاحب الزمان(عج) واقع در نوروزآباد کرج افزود: به صورت مستمر طرح شنبه های قرآنی با حضور دانش آموزان و بچه های مسجد با حضور امام مسجد برپا می شود.

 

به گفته وی، تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبتنی بر اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی برای هر یک از فعالان مسجدی یک تکلیف است که در جهت تحقق آن تلاش می کنند.

 

وی توضیح داد: در قالب طرح پایگاه قرآنی مسجد هر هفته شنبه ها با تهیه پذیرایی مختصر که به صورت معمول از هزینه های اهدایی بچه های مسجد تهیه می شود به استقبال قرائت قرآن کریم می رویم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) خاطرنشان کرد: کلاس تمرين سرود به همراه  آموزش مهارت هاي زندگي و مطالعه صفحه اي کتاب قصه  ننه علي از جمله دیگر برنامه هایی است که در ایام اوقات فراغت در این مسجد انجام می شود.