کانون هاي مساجد بستر رشد معنوي جوانان؛ بالاخص در ايام تابستان را فراهم مي کنند

کانون های مساجد بستر رشد معنوی جوانان؛ بالاخص در ایام تابستان را فراهم می کنند

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام سپهري گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بهترين بستر براي رشد معنوي و تعالي جوانان و نوجوانان بالاخص در فصل تابستان و ايام اوقات فراغت است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، حجت الاسلام علی سپهری، مدیر حوزه های علمیه استان زنجان امروز در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با ابراز خرسندی از دغدغه مندی فعالان مسجدی برای کارهای تربیتی در مساجد اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین بستر برای رشد معنوی و تعالی جوانان و نوجوانان است.

 

وی با یادآوری اینکه مدارس بستر رشد علمی فرزندان ما را فراهم می کنند، گفت: خانواده هایی که به دنبال تربیت دینی و رشد معنوی فرزندان خود هستند زمینه را برای حضور فرزندان در مساجد فراهم سازند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان زنجان ادامه داد: شواهد نشان می دهد دانش آموزانی که در مساجد تربیت شده اند در مقایسه با دیگر دانش آموزان از وضعیت تربیتی واعتقادی بالاتری برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام سپهری با بیان اینکه پرورش نیروهای متخصص دینی یکی از رسالت های حوزه های علمیه است، گفت: در راستای ساماندهی به وضعیت ائمه جماعت مساجد، جلسه ای با اساتید جوان حوزه های علمیه استان برگزار خواهد شد.

 

وی به آمادگی حوزه های علمیه استان زنجان برای تعامل و همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: مشارکت ائمه جماعت در برنامه های فرهنگی هنری زمینه را برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد فراهم می کند.