انتشار مجله‌های محراب، امین و کرامت ویژه متولیان مسجد

انتشار مجله‌های محراب، امین و کرامت ویژه متولیان مسجد

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران مجله‌های محراب، امین و کرامت، ویژه تابستان ۱۴۰۲ را جهت بهره برداری ائمه جماعات، امناء و خدام مساجد منتشر کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از پایگاه تخصصی مسجد،  م جله «محراب» که ویژه ائمه جماعات طراحی و تدوین شده، حال و هوایی عاشورایی دارد.
 
 
بنابر این گزارش، «مقاله حسین یعنی معنای فضیلت‌ها» را در بخش نخست «محراب» می‌خوانید. بخش پیشخوان به مروری بر بیانات مقام معظم رهبری، در دیدار مبلغان و طالب حوزه‌های علمیه سراسر کشور پرداخته و پرونده «عاشورا» هم گفت‌وگوهایی با اساتید حوزه پیرامون عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام دارد. «امام مسجد» و «دخترانه» دو بخش دیگر «محراب» هستند که مباحث اجتماعی پیرامون این دو موضوع را بررسی می کنند.

 

در مجله «امین» که ویژه اعضاء هیات امنای مساجد طراحی و تدوین شده، بخش های «اندیشه»، «مدیریت» و «پرونده‌ی ویژه» با فضایی عاشورایی را در خود دارد. «پرونده‌ی ویژه» این مجله به مدیریت مراسم و راه های جذب نوجوانان به مراسمات مذهبی و همچنین به بررسی تخصصی محتوای ارائه شده از سوی وعاظ و مداحان می‌پردازد.
 
 
مجله «کرامت» ویژه خدام مساجد طراحی و تدوین شده است. در بخش آغازین این مجله هم عاشورا محوریت دارد، مصاحبه با تعدادی از خادمان مساجد هم بخش جذابی در این مجله است.

پایان پیام/ 9