لزوم تبیین سیره عملی امام سجاد(ع) در نشر اهداف قیام عاشورا

لزوم تبیین سیره عملی امام سجاد(ع) در نشر اهداف قیام عاشورا

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
باقری از برگزاری مراسم عزاداری کانون زینبیه در شهادت امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: آشنایی با خطبه های امام سجاد(ع) و روشنگری های این امام بعد از کربلا مساله مهمی است که جوان امروز نیازمند این روشنگری است.

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) اعضای کانون زینبیه نکا و بسیج مسجد و هیات امنای مسجد با برگزاری آیینی و سینه زنی و عزاداری این ایام را گرامی داشتند.

 

وی افزود: زندگی سراسر درس و عبرت اهل بیت(ع) درس بزرگی برای ما و آیینه حرکت ما برای سعادت و نیکبختی است و تلاش داریم تا در این دوره که دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به اسلام و اهل بیت استفاده کرد؛ ما هم با روشنگری ها نسل جدید را با زندگی اهل بیتی آشنا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون هایی از دل مسجد برای مسجدی ها و بچه انقلابی هستند و باید فعالیت کانون های مساجد بر مبنای عمل به آموزه های اهل بیت(ع) و اجرای سبک زندگی اسلامی باشد.

 

باقری از برگزاری مراسم عزاداری کانون زینبیه در شهادت امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: آشنایی با خطبه های امام سجاد(ع) و روشنگری های این امام بعد از کربلا مساله مهمی است که جوان امروز نیازمند این روشنگری است و کانون فرهنگی هنری مسجد وظیفه هدایت جوانان را به این سمت و سو دارد.

پایان پیام/ 175