نظرات مقام معظم رهبري به‌ عنوان سند راهبردي در اختيار کانون‌ها قرار مي‌گيرد

نظرات مقام معظم رهبری به‌ عنوان سند راهبردی در اختیار کانون‌ها قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حجت‌الاسلام محقي گفت: نظرات مقام معظم رهبري پيرامون مسائل فرهنگي، چاپ و به‌عنوان سند راهبردي در اختيار کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي قرار مي‌گيرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل بنیاد شهید با خبرنگاران خبرگزاری شبستان به تأکید مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت: با وجود توطئه دشمنان برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی باید اقدامات و برنامه‌های زیربنایی مدنظر قرار گیرد. 

وی افزود: بنا داریم نظرات مقام معظم رهبری در مباحث فرهنگی را به‌عنوان سند راهبردی چاپ و برای استفاده بهتر در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهیم.

حجت‌الاسلام محقی به فلسفه‌ انقلاب و چیستی آن اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف پیش رو از چهره‌های بین‌المللی که تأثیری شگفت در فضای تبیینی جامعه دارند استفاده می‌شود به ‌طور مثال سال گذشته با حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسیطین در ایران برنامه های موثری برگزار شد.

وی از دیگر اقدامات به حضور بانوی ژاپنی مسلمان شده در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: امسال نیز در مناسبت‌های مختلف برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی مهم در دستور کار است.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از پیش‌بینی اجرای ۸ برنامه کلان فرهنگی در استان خبر داد و یادآور شد: همایش جان فدا ویژه شهدای برون‌مرزی ۸ سال دفاع مقدس (شهدای افغانستانی، پاکستانی و...) در دستور کار است و نیاز به حمایت‌های بنیاد شهید دارد.

به گفته محقی در دیگر مناسبت‌ها مانند ۱۳ آبان، دهه مقاومت و ... نیز بنا داریم از شخصیت‌های مهم مانند حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت برای حضور در استان دعوت کنیم.