رويداد کارآفريني فرهنگي در زنجان برگزار مي شود

رویداد کارآفرینی فرهنگی در زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
به گفته آقايي، رويداد کارآفريني فرهنگي روز پنج شنبه 26 مردادماه در دو بخش کارآفريني فرهنگي و رسانه با حضور مدير کل دفتر خدمات عمومي وزارت صمت ويژه بچه هاي مسجد در زنجان برگزار مي شود.

مهدی آقایی، مسئول واحد اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان به برگزاری رویداد کارآفرینی در زنجان اشاره کرد و گفت: این رویداد روز پنج شنبه 26 مردادماه در دو بخش کارآفرینی فرهنگی و کارآفرینی فرهنگی- رسانه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این رویداد کارآفرینی با هدف شناسایی جوانان و نوجوانان خلاق در حوزه کارآفرینی اجرا می شود، گفت: در این دوره بچه های مسجدی شرکت کننده در رویداد با راهکارهای بازاریابی آشنا می شوند.

 

مسئول واحد اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اضافه کرد: این رویداد با حضور محمدحسین قمری، مدیرکل دفترخدمات عمومی وزارت صمت و یکی از اساتید مجرب حوزه کارآفرینی  در سرفصل های کارآفرینی چیست؟ آموزش کارآفرینی و مشکلات کارآفرینی در زنجان برگزار می شود.

 

آقایی با اشاره به اینکه مبلغی به عنوان سرمایه اولیه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد، گفت: فرصت چهار هفته ای به این متقاضیان داده خواهد شد در صورتی که بتوانند برای این سرمایه ارزش افزوده اضافه کنند گزارشی در اختیار داوران این رویداد قرار می دهند.

 

وی اضافه کرد: پس از داوری گزارش های دریافتی از شرکت کنندگان در این رویداد کارآفرینی، طرح های برگزیده به تیم های مشاوره اقتصادی معرفی می شوند.

 

آقای با یادآوری اینکه انتظار می رود پس از این رویداد شبکه ای از کانون های کارآفرین تشکیل شود، گفت: امید می رود این کانون ها راهکارهایی برای اشتغال بچه های مسجد ارائه دهند.

 

مسئول واحد اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: متقاضیان راه اندازی کسب و کار خانگی می توانند از طریق سازمان صمت مجوز دریافت کنند و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور براساس تفاهم نامه ای که با این سازمان منعقد کرده است زمینه دریافت مجوز را تسهیل می کند.