دوره آموزش احکام ويژه پسران در بيرجند برگزار مي شود

دوره آموزش احکام ویژه پسران در بیرجند برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
مدير کانون فرهنگي هنري انصارالحسين (ع) بيرجند گفت: به همت کانون انصارالحسين(ع) دوره پنچ روزه آموزش احکام ويژه پسران ۱۴ تا ۱۵ سال در شهرستان بيرجند برگزار مي شود.

قاسم باقری‌نژاد مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مسائلی که امروز بسیار در جامعه اهمیت دارد بحث آموزش احکام دین است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند ادامه داد: با توجه به اهمیت پرداختن به بحث آموزش احکام، کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) تصمیم گرفته است تا دوره آموزش احکام ویژه پسران را در شهرستان بیرجند اجرا کند.

وی با بیان اینکه دوره آموزش احکام ویژه پسران طی پنج روز برگزار می شود، افزود: علاقمندان در سنین ۱۴ تا ۱۵ سال می توانند جهت شرکت در این دوره آموزشی تا روز پنج شنبه ۲۶ مردادماه مشخصات خود را به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۴۰۹۰ ارسال کنند.

باقری نژاد در ادامه عنوان کرد: مقرر شده است تا این دوره آموزشی از ۲۷ مردادماه آغاز شود و تا روز ۳۱ مرداد ماه ادامه داشته باشد و هدف از برگزاری این دوره آشنایی پسران با احکام ویژه آنان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) بیرجند در پایان گفت: در این دوره آموزشی نوجوانان پسر از آموزش های حجت الاسلام ابراهیم زاده بهره مند خواهد شد و امیدواریم خانواده ها فرزندان خود را جهت شرکت در این دوره ترغیب کنند.