جشنواره قرآني مدهامتان با مشارکت بيش از 100 نفر از بچه هاي مسجد در البرز برپا شد

جشنواره قرآنی مدهامتان با مشارکت بیش از 100 نفر از بچه های مسجد در البرز برپا شد

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت توجه به تحقق پايگاه قرآني مساجد گفت: جشنواره قرآني مدهامتان با مشارکت بيش از يکصد نفر از بچه هاي مسجد به مرحله داوري رسيد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی آیین مرحله داوری استانی جشنواره قرآنی مدهامتان که چهارشنبه 25 مرداد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برپا شد گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان ظرفیت عظیم فرهنگی در مسیر تحقق پایگاه های قرآنی مساجد است. 

 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اثرگذاری کار فرهنگی مسجد محور با بهره مندی از معرفت نورقرآن محقق می شود، از همین رو  جشنواره قرآنی مدهامتان بخشی اعظم این ظرفیت والای فرهنگی است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت جریان سازی فرهنگی در قالب توجه به آموزه های قرآنی بیان کرد: توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص تحقق پایگاه های قرآنی با همراهی و هم اندیشی تمامی فعالان مسجدی محقق می شود.

 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان نیز با استقبال خوب بچه های مسجدی همراه بود که برندگان این دوره پس از انتخاب در مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت. 

 

گفتنی است، شانزدهمین دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در قالب قرائت قرآن، روخوانی، حفظ، اذان، مفاهیم و... به صورت حضوری و غیرحضوری امروز همزمان با سراسر کشور در استان البرز برپا شد.