کارگروه های شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بزودی تشکیل می شوند

کارگروه های شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بزودی تشکیل می شوند

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: بزودی کارگروه های شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تشکیل می شود تا برنامه های متنوع با موضوعات مختلف ذیل این شورا به خوبی اجرا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام شهادت اهل بیت (ع) و شهدای حادثه شاه چراغ، گفت: ساخت مستند نقش کشاورزی جنوب کرمان در امنیت غذایی کشور، راه اندازی کلینیک ناباروری سطح ۳ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و جهاد دانشگاهی از جمله مصوبات شورای فرهنگ عمومی در ماه گذشته است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان افزود: همچنین راه اندازی ۵ باب کتابخانه سیار در شهرستان های جنوب کرمان با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و تعیین روز ۲۲ مردادماه (سالروز تبعید مقام معظم رهبری در دوران ستم شاهی به شهرستان جیرفت) به عنوان روز جنوب کرمان از سایر مصوبات قبلی نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان می باشند.
وی خاطرنشان کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان را با جدیت تا حصول نتیجه دنبال خواهم کرد و امیدوارم با تصویب این مصوبات شاهد تغییر و تحول در جنوب کرمان باشیم.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ ترکیبی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران آغاز کرده، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ها را با یک شعار نامگذاری می کنند و در ایام مختلف نیز بیاناتی را مطرح می کنند اگر ما به منویات ایشان عمل کنیم هرگز دچار مشکل و سردرگمی نخواهیم شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: بزودی کارگروه های شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تشکیل می شود تا برنامه های متنوع با موضوعات مختلف ذیل این شورا به خوبی اجرا شوند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی، اظهار کرد: به مناسبت روز خبرنگار با خانواده این شهید گرانقدر دیداری داشتیم که درخواست کردند تندیس شهید صارمی ساخته شود.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ساخت تندیس و سردیس که از المان های فرهنگی هستند باید از طریق شورای فرهنگ عمومی مصوب شود و ما در این شورای قصد داریم فعالیت ها و کارها را قانونمند کنیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان عنوان کرد: در نظر داریم یک نشست دوره ای با شوراهای فرهنگ عمومی ۸ شهرستان برگزار کنیم و شهرستان به شهرستان با کمک یکدیگر مشکلات و معضلات آنها را بررسی و در حد امکان رفع کنیم.

پایان پیام/ 586