رونق تابستانه مسجد روستاي سياهدشت فاروج با همدلي بانوان مسجدي

رونق تابستانه مسجد روستای سیاهدشت فاروج با همدلی بانوان مسجدی

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري "قرآن و عترت" مسجد امام حسين عليه السلام روستاي سياهدشت فاروج، با همدلي بانوان مسجدي اين روستا رونق گرفته و برقرار است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در کانون "قرآن و عترت " مسجد امام حسین علیه السلام روستای سیاهدشت فاروج حضور یافت و از فعالیت های اوقات فراغت این کانون بازدید کرد.

زنان فعال و با انگیزه مسجد این روستا، ویژگی اصلی این کانون فرهنگی هنری بود که همدلانه چهره تاریک و تهدید کمبود امکانات را کنار زده بودند و با ظرفیت سنجی و برنامه ریزی، تابستانی روشن را برای سنین مختلف کودک و نوجوان رقم زدند.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در جمع این بانوان فعال و مسجدی حضور یافت و از نزدیک در جریان برنامه های اوقات فراغت این کانون قرار گرفت.

کلاس های فراغت تابستانی شامل آموزش دروس پایه و زبان انگلیسی و نقاشی ویژه سنین مختلف بود که به گفته رابط خواهر کانون "قرآن و عترت" نزدیک به 50 تن از کودکان و نوجوانان در این کلاس ها حضور دارند.

علاوه بر کمبود برخی اقلام و تجهیزات سخت افزاری، نیاز به مربی فرهنگی اصلی ترین موضوع و مسئله برنامه های آموزشی این کانون فرهنگی بود که از سوی خواهران در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مطرح شد.

 

پایان/