هم افزایی کانون‌های فرهنگی مساجد استان و حوزه علمیه می‌تواند تحول آفرین باشد

هم افزایی کانون‌های فرهنگی مساجد استان و حوزه علمیه می‌تواند تحول آفرین باشد

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
مدیر حوزه‌های علمیه شهر یاسوج از ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بازدید و اظهار کرد: هم افزایی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان و حوزه‌های علمیه می تواند تحول آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، «ابراهیم بهشت» امروز پنج شنبه (۲۶ مرداد) از ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان بازدید و اظهار کرد: هم افزایی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان و حوزه‌های علمیه می تواند تحول آفرین باشد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه شهر یاسوج، تصریح کرد: با توجه به عملکرد قابل قبول ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان در این مدت و توجه رسانه‌ها به حوزه فعالیت‌های این ستاد، مایل به حضور در این محل شدم .

 

وی افزود: ائمه جماعات تعدادی از مساجد مستقیماً به وسیله حوزه انتخاب می‌شوند که در این زمینه می‌توان تعامل خوبی با ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان داشت.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، نیز ضمن ابراز خرسندی و خوش آمدگویی به مدیر جوان حوزه علمیه شهر یاسوج گفت: همه بچه‌های مسجد، سربازان و گوش به فرمان امام مسجد هستند و ایمان به فرماندهی آنان دارند و هر کجا لازم باشد از جان نیز ایثار می‌کنند.

 

«کریم لایقی اصل» اظهار کرد: میزان امید و حضور مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به نسبت سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته و امیدواریم با حمایت و توجه ویژه ائمه جماعات مساجد ،این امید آفرینی و شور و نشاط در فعالیت‌ها مضاعف گردد .


وی افزود: چنانچه مساجد به نحو احسن توسط ائمه جماعات، مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سایر ارکان به خوبی مدیریت شوند که البته نیاز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارت افزایی دارد، می‌توان شاهد بازگشت مردم به مساجد مثل سابق باشیم.


در پایان نیز مقرر شد؛ شورای راهبردی فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به ریاست مدیر حوزه‌های علمیه استان و دستگاه‌های فرهنگی، تشکیل و راهکارهای هم افزایی احصا و عملی گردند.

 

 

پایان پیام/ 630