ديدار مدير ستاد کانون هاي مساجد استان همدان با استاندار همدان

دیدار مدیر ستاد کانون های مساجد استان همدان با استاندار همدان

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام عزيزي، به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرين آزادگان به ميهن اسلامي با استاندار همدان ديدار و به پاس مجاهدت هاي دوران اسارت از ايشان تقدير و تجليل کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان و محمد رضا غلامی پاک، مشاور اجرایی و مدیر کل حوزه استاندار همدان  به پاس مجاهدت های هشت سال دفاع مقدس و دوران اسارت  دیدار و گفت و گو کردند.

 

علیرضا قاسمی فرزاد ، استاندار همدان  در این نشست گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عمل به تکلیف جهاد در مقابل دشمن و رضای الهی را در نظر گرفتند.

 

حجت الاسلام علی عزیزی، نیز در ادامه این دیدار گفت: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان كینه توزی دشمنان و تلخ كامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

 

در این دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان از استاندار آزاده همدان به پاس مجاهدت های دوران دفاع مقدس و دوران اسارت تقدیر و تجلیل کردند.