از برگزاري اردوي آموزش تشکيلات مسجدي موثر تا دست بوسي دو آزاده سرفراز در اسفراين

از برگزاری اردوی آموزش تشکیلات مسجدی موثر تا دست بوسی دو آزاده سرفراز در اسفراین

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين به فعاليت هاي اين کانون ويژه ايام فراغت تابستان و محرم و صفر اشاره کرد و از تکريم دو تن از آزادگان سرافراز تا برگزاري اردوي آموزشي تشکيلات مسجدي موثر خبر داد.

«غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین با اعلام این برنامه به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: با همراهی ادارت فرهنگی و اهالی مسجد این دیدارها صورت گرفت.

وی افزود: فعالان مسجدی ابتدا با حضور در منزل «اسفندیار قدرتی»، از صبر و غیرت این آزاده سربلند تقدیر کردند.

 

وی اضافه کرد: پس از آن بچه مسجدی ها همراه مسئولین حاضر به دیدار «حجت ابراهیمی» دیگر آزاده سرافراز اسفراینی رفتند و بر صبر و ایستادگی وی بوسه زدند.

 

امیری در ادامه به  دیگر فعالیت های فرهنگی  این کانون  اشاره کرد و برگزاری  مراسم دهه دوم و سوم محرم، برگزاری اردوی فرهنگی آموزشی آموزش تشکیلات، کادر و هیئت امناء موثر ویژه فعالان فرهنگی این کانون در روستای شور اسفراین را نام برد.

 

وی برگزاری کلاس های هنری اوقات فراغت برای کودکان و  نوجوانان با آموزش خوشنویسی، نقاشی و نیز روخوانی و روانخوانی قرآن نیز در ایام تابستان نام برد.

 

امیری، تهیه بسته های معیشتی و دستگیری از خانواده های نیازمند  با همیاری نهاد های مختلف خدمت رسان  را نیز در تکمیل اهم اقدامات این کانون اعلام کرد.

 

پایان/