موکب شهداي هيو در نجف اشرف مستقر شد

موکب شهدای هیو در نجف اشرف مستقر شد

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
معدن دار با اشاره به اهميت خدمت رساني به زائران اربعين حسيني گفت: موکب شهداي هيو در نجف اشرف مستقر شد.

علی معدن دار در گفت و گو با روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: حضور در آیین اربعین حسینی و خدمت رسانی به زائران یکی از برنامه های مستمر کانون روستایی هیو است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد علی بن ابیطالب(ع) افزود: موکب شهدای هیو با استقرار در نجف اشرف همانند هرسال به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می پردازد، هدف از این خدمت رسانی تقویت روحیه ایثار، گذشت و باورهای ایمانی و الهی است.

 

وی با اشاره به اهمیت رشد برنامه های اثرگذار فرهنگی با محوریت مسجد اظهار کرد: 2 گروه 10 نفره از کانون فرهنگی هنری مسجد علی بن ابیطالب(ع) این روستا به اربعین حسینی با هدف خدمت رسانی اعزام می شوند؛ متناسب با امکانات و وسع کانون مسجد در زمینه واکس کفش و پذیرایی به خدمت رسانی می پردازند. 

 

وی با بیان اهمیت رشد فعالان کانون مسجد توضیح داد: یکی از امتیازهای ویژه کانون فرهنگی هنری روستای هیو، بهره مندی از هسته های پژوهشی است، که این هسته های پژوهشی به شکل فعال و منسجم در بحث پژوهش و تحقیق در شاخه های متعدد فعالیت های خوبی را تاکنون داشته اند.

 

به گفته  وی حلقه های تربیتی در قالب طرح چهره به چهره نیز در این کانون مسجد برپا بوده است و در نوع خود نتایج و دستاوردهای موثری را تا کنون گزارش داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد علی بن ابیطالب(ع) روستای هیو خاطرنشان کرد: اربعین حسینی آنچنان که رهبرمعظم انقلاب می فرمایند جاذبه مغناطیسی است که همگان را گرد خود می آورد.