کار تشکیلاتی برای اربعین را در مسجد یاد گرفته‌ایم

کار تشکیلاتی برای اربعین را در مسجد یاد گرفته‌ایم

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
رجب‌پور با بیان اینکه بخش عمده فقر فرهنگی‌ای که ما از آن رنج می‌بریم، ناشی از فقر ارتباط با مسجد است، گفت: ما کار تشکیلاتی برای اربعین را در مسجد یاد گرفته‌ایم.

«مهدی رجب‌پور» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به همزمانی روز جهانی مساجد با روزهای منتهی به اربعین حسینی، بیان کرد: این روزها بچه های مسجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با جدیت و تلاش شبانه‌روزی خود را آماده خادمی از زائران اربعین حسینی می کنند اما این مشغولیت ها نباید بچه های مسجد را از اهمیت روز جهانی مسجد غافل کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) تصریح کرد: مسجد صرفاً خانه خدا نیست خانه همه ما است و هر کار تشکیلاتی را که نظیر آنچه در اربعین انجام می دهیم، در مسجد یاد گرفته ایم لذا باید حواس‌مان به روز مسجد و گرامیداشت و تبیین اهمیت آن باشد.

 

وی با بیان اینکه چراغی که به خانه روا است به مسجد رواتر است، گفت: بخش عمده فقر فرهنگی‌ای که ما از آن رنج می بریم، ناشی از فقر ارتباط با مسجد است در حالی که اگر یادمان باشد هر چه داریم از مسجد است ارتباط‌مان را با این سنگر مستحکم تر می کنیم.

 

رجب پور با اشاره به برپایی موکب جوادالائمه(ع) بچه های مسجد در ایام اربعین حسینی، تأکید کرد: این موکب در شهر کاظمین میزبان زائران اربعینی است که برای زیارت حضرت موسی‌بن جعفر(ع) و امام جواد(ع) به کاظمین می آیند.

پایان پیام/ 9