برگزاری اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا

برگزاری اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون فرهنگی هنری منهاج ، بسیج و هیات امنا مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان نکابه مناسبت روز جهانی مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام سلیمانی - نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن مازندران، شامگاه دوشنبه ( 30 مردادماه) در محفل انس با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا اظهار کرد: تقوا برای همه زندگی انسان مهم است و سفارش انبیای الهی این است که تقوای الهی را مورد توجه قرار دهیم.

 

 

وی افزود: اقامه دین، تقوای الهی و وصیت مال از وصیت خداوند است و همچنین خداوند به احترام به والدین تاکید دارد و اینکه پدر و مادر را دریابید چه در زمان حیات و چه در زمان ممات، باید بدانیم که نفرین و دعای پدر و مادر در دنیا و آخرت شامل حال ماست و اگر کار خطایی کنیم پدر و مادر در عالم برزخ هم آه می کشند.

 

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن مازندران یادآور شد: پدر و مادر خداوند را در دو صفات همراهی می کنند که خداوند آفریننده انسان است و پدر و مادر هم آفریننده فرزندان هستند و خداوند رب العالمین است و پدر و مادر هم رب فرزندان هستند و همچنان که خد اوند بعد از آفرینش انسان را رها نکرد، پدر و مادر هم نباید فرزندان را رها کنند.

 

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: در ایام فراغت تابستان قرار داریم و والدین فرزندان را به سمت مساجد و کلاس های دینی و فرهنگی سوق دهند، دانستن زبان انگلیسی و خارجی و فراگیری علم خوب است، اما توجه به زبان قرآن و زبان بهشتیان و قرآن آموزی بسیار مهم است.

 

 

وی یادآور شد: امروز در عصری قرار داریم و در مملکتی زندگی می کنیم که بسیار حافظان و قاریان قرآن داریم که استعداد و نبوغی است که مایه افتخار است و باید به سمت سوی زندگی قرآنی و دوستی با قرآن و عمل به قرآن حرکت کنیم.

 

 

اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون فرهنگی هنری منهاج ، بسیج و هیات امنا مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان نکا با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی، محمد لایینی، سیدپارسا انگشتان، به مناسبت روز جهانی مسجد برگزار شد.

پایان پیام/ 175