برگزاري کارگاه آموزشي امربه معروف و نهي از منکر در کانون نورالرحمن سنندج

برگزاری کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی از منکر در کانون نورالرحمن سنندج

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲
کارگاه آموزشي شيوه‌هاي عملي امربه معروف و نهي از منکر با حضور خواهران در کانون نورالرحمن سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، این کارگاه آموزشی در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه و با حضور بانوان روستای سرنجیانه سفلی، فرمانده پایگاه شهید ناهید فاتحی کرجو و مسئول تربیت و تعالی ناحیه سپاه سنندج با موضوع تذکرلسانی در کانون نورالرحمن سنندج برگزار شد.

 

مسئول تربیت و تعالی ناحیه مقاومت سپاه سنندج در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: کانون‌های مساجد ظرفیت بزرگی برای همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید در این زمینه برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

 

ماموستا امیری اضافه کرد: اولین اصل کار تربیتی در راستای عمل به قرآن کریم، امر به معروف و نهی از منکر است که بچه‌های مسجد توانسته اند در تحقق آن پیشگام باشند.

 

وی ترویج امر به معروف و نهی از منکر را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطوح مختلف عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مطالبه‌های مقام معظم رهبری نیز است که باید فعالان مسجد در عملیاتی شدن این فریضه پای ثابت عمل به آن باشند.

امیری تاکید کرد: هر کانون یک تشکل ابزاری برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در محلات هستند و این کار باید به صورت هنرمندان صورت گیرد تا نوجوانان و جوانان جذب این فعالیت‌های تربیتی شوند.