نمايشگاه تجسمي و معرفتي عاشوراي حسيني در مصلي نماز جمعه کرج برپا شد

نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورای حسینی در مصلی نماز جمعه کرج برپا شد

تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲
همزمان با اعزام گروه هاي مختلف مردم به اربعين حسيني، نمايشگاه تجسمي و معرفتي عاشوراي حسيني با همت کانون فرهنگي هنري مهديون در مصلي نمازجمعه کرج برپا و با حضور نماينده ولي فقيه در استان البرز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، همزمان با اعزام گروه هاي مختلف مردم به اربعين حسيني، نمايشگاه تجسمي و معرفتي عاشوراي حسيني با همت کانون فرهنگي هنري مهديون در مصلي نمازجمعه کرج برپا و با حضور نماينده ولي فقيه در استان البرز افتتاح شد. 

 

محمود شفیق، مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون در این خصوص اعلام کرد: نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین حسینی به واقع ماکت واقعه هاشورا به صورت سه بعدی است و که در کنار تابلوهای نقاشی وقابع پس از عاشورا را نشان می دهد. 

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون اظهار کرد: این نمایشگاه از 5 شهریور تا 25 ماه جاری از ساعت 18 و نیم تا 22 و نیم شب میزبان عموم مردم است همچنین روزهای جمعه از ساعت 10 و نیم تا 14 پذیرای مشتاقان و زائرانی است که دل در زیارت اربعین نهاده اند. 

 

 

گفتنی است، ماکت واقعه عاشورا پیش از این چندین مرتبه در کربلا معلی در بین الحرمین دائر شده است همچنین این نمایشگاه با استقبال پرشور عموم مردم همراه بوده و تحسین بسیاری از اساتید و علمای دینی را نیز به همراه داشته است.