حضور مدير ستاد کانون هاي مساجد استان ايلام، در نشست ستاد اربعين استان ايلام

حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان ایلام، در نشست ستاد اربعین استان ایلام

تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، در نشست ستاد اربعين که با حضور استاندار و مديران دستگاههاي اجرايي استان ايلام در شهرستان مهران برگزار شد حضور يافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور ، دراین نشست که امروز (6 شهریور )  با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان در شهرستان مهران برگزار شرکت و گزارشی از وضعیت مواکب و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خدمات رسانی به زائران ابا عبد الله الحسین (ع) ارائه نمود .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه 20 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان مهران فعال است افزود : اعضای این کانون های به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زائران هستند .


وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام گرفته با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  قرارگاه امام حسین (ع) نیز در مسجد عتبات عالیات راه اندازی و به صورکت شبانه روزی پذیرایی و خدمات رسانی به زائران را انجام می دهد .


وی، در پایان خاطر نشان کرد: کلیه کانون ها و اعضای کانون های تا بازگشت آخرین زائر از مرز مهران آماده فعالیت و خدمات رسانی هستند .