ارائه خدمات گسترده موکب جوانان بروجرد به زائران حسيني

ارائه خدمات گسترده موکب جوانان بروجرد به زائران حسینی

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۲
اصالت پور گفت: امسال موکب مردمي جوانان بروجرد در شهر کربلا مستقر و خدمات گسترده اي شامل اسکان، پذيرايي، کفاشي، خياطي و.. را به زائران حسيني ارائه مي دهد.

حسین اصالت پور در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: امسال موکب مردمی جوانان بروجرد با همکاری یکی از مواکب عراقی در شهر کربلا دایر شده است.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد و مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل با بیان اینکه در این موکب خدمات گسترده موکب جوانان بروجردی به زائران حسینی ارائه می شود، افزود: علاوه بر اسکان سه وعده  غذای گرم توسط این موکب برای زائران تدارک دیده شده است.

 

وی با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از زئران از خدمات موکب مردمی جوانان بروجرد بهره مند می شوند، افزود: میان وعده شامل میوه و بستنی سنتی بروجرد از دیگر موارد تدارک دیده شده برای زائران اربعین حسینی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد بیان کرد: کفاشی، خیاطی، سلمونی، خطاطی، تعمیر چرخ دستی و‌ولیچر از دیگر بخش های جانبی و خدماتی موکب مردمی جوانان بروجرد است.

 

وی بیان کرد: اقامه نماز جماعت همراه با نوحه خوانی و سینه زنی در این موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

 

اصالت پور با بیان اینکه این موکب از سال 1395 فعالیت خود را در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی آغاز کرده است و هدف از برپایی این موکب خدمت به زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین است که ان شاء الله این عشق و دلدادگی مشمول عنایت خدا و اهل بیت (ع) شود.

 

وی اظهار کرد: این موکب مردمی در عمود 978، مسیر نجف_ کربلا با مشارکت موکب حسینیه عبدالله الرضیع طرف عراقی از مواکب عراقی راه اندازی شده است.

 

اصالت پور افزود: این موکب مردمی تا یک روز بعد از اربعین حسینی به زائران خدمت رسانی خواهد داشت.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد اظهار کرد: تمامی هزینه های این موکب از طریق خیرین تامین می شود و به امر لباسشویی زائران حسینی می پردازد و در کنار آن پذیرایی نیز انجام می شود.