تقدير مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از کارکنان ستاد فهما استان به مناسبت روز کارمند

تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کارکنان ستاد فهما استان به مناسبت روز کارمند

تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۲
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان به مناسبت گراميداشت روز کارمند با اهداي لوح تقدير کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «احسان آهنگر»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه «سید علی علوی»، معاون امور فرهنگی و رسانه این اداره کل استان از کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت گرامیداشت روز کارمند با اهدای لوح، تقدیر کرد.

 

بر اساس این گزارش: آهنگر در اتاق تمامی کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران حضور یافت و تعامل نهادهای فرهنگی به ویژه اداره  کل فرهنگ و ارشاد استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان را موجب ارتقای فعالیت های ارزشی و پیشرفت بیش از پیش فرهنگ و هنر این دیار عنوان کرد.

 

بر پایه این گزارش: «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیارعلویان نیز که در دفتر این ستاد حضور داشت از قدردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ابراز خرسندی کرد و تقدیر از کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را موجب دلگرمی بیشتر برای تداوم فعالیت های آنها دانست.