اوقات فراغت بچه مسجدي ها در صفي آباد رنگ قدرداني و تقدير گرفت

اوقات فراغت بچه مسجدی ها در صفی آباد رنگ قدردانی و تقدیر گرفت

تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۲
کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در کانون هاي مساجد شهرستان تازه تاسيس "بام و صفي آباد"، حضور يافتند و ضمن بازديد از کلاس هاي اوقات فراغت تابستانه، از فعالان اين کلاس ها قدرداني کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مديران و رابطين کانون هاي"سفينه النجاه"، "محراب"، "چراغ هدايت" و "سيره شهدا" در صفي آباد و نيز کانون "محبان الزهرا سلام الله عليها" اسفراين، در جمع مسجدي و نيز دو تن از کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي، گزارشي از فعاليت هاي انجام شده اوقات فراغت تابستان کانون خود ارائه کردند.

 

گروه سرود و اجرا در برنامه های مختلف، برنامه ورزشی از جمله فوتسال و فوتبال دستی ، کلاس های نقاشی و کاردستی  و خوشنویسی  و برگزاری جلسات قرآنی پس از نماز مغرب عشاء گوشه ای از فعالیت های کانون سفینه النجاه بود.

 

پس از آن حلقه قرآنی دختران کودک و نوجوان کانون فرهنگی هنری "محراب" مسجد امام رضا علیه السلام، و تقدیر از فعالان کودک و نوجوان برنامه های اوقات فراغت تصویر زیبای دیگر این بازدید ها بود که در فعالیت های تابستان و تلاش خواهران مسجدی از جمله ربابه علیپور، رابط این کانون، نقش بسته بود و همچنان ادامه داشت.  

 

تعامل با مساجد و کانون های دیگر ویژگی کانون "سیره الشهدا" مسجد جامع بلال بود که با راه اندازی پاتوق فرهنگی زمینه دورهمی های مسجدی فعالیت های دسته جمعی و گروهی را فراهم آورده بود.

 

این کانون راه اندازی موکب در دهه آخر صفر و پیاده روی جاماندگان اربعین با همیاری مساجد این منطقه  را در برنامه آتی خود داشت.

 

در این بازدید ها "سلمان شیرازی" مدیر کانون سفینه النجاه و رابط کانون های شهرستان بام و صفی آباد، همراه نمایندگان ستاد استان بود.

 

نشست فرهنگی با مدیرکانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین آخرین ایستگاه بازدید کارشناسان فرهنگی بود، که برگزاری کلاس در سه بخش قرآنی، هنری و ورزشی برای کودکان و نوجوانان برگزار شده که آموزش های روخوانی و روانخوانی قرآن، اخلاق و احکام و عقاید، و نیز کلاس آموزشی خوشنویسی، نقاشی، و بالاخره فوتبال و فوتبال دستی و دارت و نیز شنا و برگزاری اردوی تفریحی  و آموزشی را "غلامحسن امیری"، مدیر این کانون به آن اشاره کرد و گزارش داد.

 

.

پایان/