مسابقات قرآني مدهامتان موجبات گرايش جوانان به قرآن کريم را فراهم کرده است.

مسابقات قرآنی مدهامتان موجبات گرایش جوانان به قرآن کریم را فراهم کرده است.

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
سالارزهي: مسابقات قرآني مدهامتان مجبات گرايش جوانان و نوجوانان به قرآن کريم را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:سالارزهی گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان موجبات گرایش جوانان و نوجوانان به قرآن کریم را فرهم آورده است.

 

داور مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئولان در برگزاری مسابقات قرآنی اهتمام بیشتری داشته باشند، گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از بهترین مسابقات است که ستاد کانون های فرهنگی هنری کشور اجرای آن را به عهده دارد.

 

مولوی سالارزهی به آثار و برکات برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات قرآنی مدهامتان موجبات گرایش جوانان و نوجوانان و زمینه کشف استعدادهای آنها را در علوم قرآنی فراهم می کند.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها تاثیرگذار است، گفت: انسان با انس به قرآن، رفتار قرآنی پیدا میکند.

 

داور مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال مسابقات قرآنی مدهامتان از نظر کمی و کیفی در حد متوسط بود ولی قاریان و حافظان خوبی را برای شرکت در این دوره از مسابقات شناسایی کرده اند اما باید در اجرای مسابقات بیشتر کار و تلاش شود.

 

سالارزهی ادامه داد: مسئولان باید در برگزاری مسابقات قرآنی اهتمام بیشتری داشته، و در اجرای مسابقات، دستگاه های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

 

وی به مزایا و معایب مسابقات قرآنی به صورت حقیقی یا در بستر فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآنی به صورت حقیقی قطعا تاثیر بیشتری در مقایسه با مجازی دارد، برگزاری مسابقات قرآنی به صورت حقیقی سبب انس و الفت جامعه قرآنی و تقریب می شود.