خدمت جهادي اعضاي کانون منتظران مهدي (عج) شهرستان چوار در موکب ابوالفضل العباس (ع)

خدمت جهادی اعضای کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان چوار در موکب ابوالفضل العباس (ع)

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
اعضاي کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي (عج) شهرستان چوار شبانه روزي به صورت جهادي پذيراي زائران و عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) در موکب ابوالفضل العباس (ع) هستند.

افشین محمدی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: با همکاری و تلاش اعضای کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (عج) موکب ابو الفضل العباس (ع) در روستای گلزار شهرستان چوار برپا و به صورت شبانه روزی  در خدمت زائران اباعبد الله الحسین (ع) است .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (ع)، با بیان اینکه روزانه بیش از 2 هزار پرس غذا در وعده های صبحانه ،نهار ، شام و میان وعده در این موکب پخت و در بین زائرن توزیع می شود افزود: فضای مسجد نیز جهت اسکان زائران آماده و در اختیار زائران قرار گرفته است .

 

وی، برگزاری نماز های جماعت و حضور روحانیون در مسجد جهت پاسخگویی به سوالات زائران از سایر فعالیت های فرهنگی هنری در کانون بیان و تصریح کرد:  این موکب با حمایت های  خیرین و کمک های مردمی  در حال خدمات رسانی است .

 

 وی خدمت به زائران سید الشهداء را افتخار بزرگ دانست که نصیب مردم استان ایلام پایتخت خادمین سید الشهدا شده است، تاکید کرد: خدمت  در این راه خستگی ناپذیر است .

 

محمدی ، در پایان یادآور شد :  مجوزکانون  فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) امسال از سوی ستاد مساجد استان صادر شده است و تلاش خواهیم کرد این کانون به عنوان یک مرکز دینی و فرهنگی زمینه جذب جوانان و نوجوانان به فضای مسجد را فراهم نماید که حضور جوانان و نوجوانان برای راه اندازی این موکب نیز خود نشان از حضور و استقبال آنان از فعالیت های دینی و فرهنگی است.