ارائه خدمات اسکان به زائران و پذيرايي از کودکان در موکب شهداي حسيني در کربلا

ارائه خدمات اسکان به زائران و پذیرایی از کودکان در موکب شهدای حسینی در کربلا

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
رامندي از ارائه خدمات مختلف نظير اسکان به زائران حسيني در موکب شهداي حسيني در کربلا خبر داد و گفت: ايجاد مهدکودک براي کودکان خردسال از ديگر اقداماتي است که در اين موکب صورت گرفته تا خانواده ها آسوده تر بتوانند استراحت داشته باشند.

محمدحسین رامندی در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به برپایی موکب شهدای حسینی در شهر کربلا گفت: یکی از فعالیت های موکب شهدای حسینی در بحث اسکان و ارائه خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که این مهم در شهر کربلا و در جوار خیمه گاه و تل زینبیه انجام می شود.

 

خادم موکب شهدای حسینی کانون فرهنگی هنری فخرالائمه مسجد حسینی قزوین ادامه داد: خدمت رسانی به زائران در موکب شهدای حسینی از هفتم شهریور ماه آغاز شده و تا 16 شهریور ماه ادامه دارد و در واقع به مدت 2 هفته در حوزه اسکان زائران، ارائه خدمات در این موکب صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: فعالیت هایی نظیر شستن لباس، کفاشی و تعمیر کفش های زائران از دیگر اقداماتی است که در این موکب انجام می شود و همچنین امسال در حوزه فرهنگی هم اقداماتی داشتیم به طوری که پوسترهایی آماده شد و به صورت نمایشگاهی در موکب نصب شد.

 

رامندی اعلام کرد: ایجاد مهدکودک برای کودکان خردسال از دیگر اقداماتی است که در این موکب صورت گرفته تا خانواده ها آسوده تر بتوانند استراحت داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال برای چهار یا پنجمین سال متوالی است که موکب شهدای حسینی توفیق خدمت رسانی به زائران را دارد و مهمترین ویژگی خدمت این موکب این است از تمامی مجموعه های جنوب شهر قزوین نظیر مسجد طفلان مسلم، مسجد حسینی، کانون های فرهنگی هنری، مسجد جوادالائمه و خانه فرهنگ رز استفاده شده است که از امتیازات این موکب محسوب می شود.

 

خادم موکب شهدای حسینی کانون فرهنگی هنری فخرالائمه قزوین یادآور شد: یکی از اقدامات موکب شهدای حسینی، اعزام کاروان شهدای حسینی به کربلای معلی است که امسال دومین سالی است که این امر صورت گرفته و این موکب در سال جاری 132 نفر را به عتبات عالیات اعزام کرده است.