توزيع يک‌ هزار نسخه زيارت اربعين در بين جاماندگان اربعين حسيني در زنجان

توزیع یک‌ هزار نسخه زیارت اربعین در بین جاماندگان اربعین حسینی در زنجان

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
اسلامي از چاپ و توزيع يک هزار نسخه زيارت اربعين در بين جاماندگان اربعين حسيني در زنجان خبر داد و گفت: موکب ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد در مسير پياده روي جاماندگان حسيني مستقر خواهد بود.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از استقرار موکب ستاد کانون های مساجد در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین خبر داد و گفت: قرار است در غرفه ای که در اختیار ستاد قرار گرفته است علاوه بر پذیرایی از زائران، خدمات فرهنگی نیز ارائه شود.

 

وی با یادآوری اینکه غرفه کودک در این موکب راه اندازی می شود، گفت: در این غرفه ایستگاه نقاشی با موضوع اربعین برای کودکان پیش بینی شده است و جوایزی نیز به شرکت کننده هدیه می شود.

 

اسلامی همچنین به برگزاری دوره مشاوره سبک زندگی برای مادران در این موکب اشاره کرد و گفت: دوره های مشاوره در موضوعات سبک زندگی و فرزندآوری خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به هنرنمایی گروه های سرود کانون های مساجد در طول مسیر پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: اقامه نماز ظهر و عصر در موکب و برگزاری مراسم تعزیه و تئاتر کاغذی با موضوع اربعین از دیگر برنامه های موکب ستاد کانون های مساجد استان زنجان خواهد بود.

 

اسلامی از چاپ و توزیع یک هزار نسخه زیارت اربعین در بین جاماندگان اربعین حسینی در زنجان خبر داد و گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در زنجان همزمان با روز اربعین از مسیر گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام خواهد بود و 43 موکب در مسیر به زائران و عزاداران خدمات ارائه خواهند کرد.