موکب خدمت رساني کانون هاي مساجد ميزبان جاماندگان اربعين حسيني است

موکب خدمت رسانی کانون های مساجد میزبان جاماندگان اربعین حسینی است

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت حضور هيئت ها و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در خدمت رساني اربعين گفت: موکب خدمت رساني کانون هاي مساجد ميزبان جاماندگان اربعين حسيني است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ، حجت الاسلام کاظم شکری با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: بیش از 200 موکب میزبان جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در البرز بودند که بخشی از آن را موکب های خدمت رسانی مساجد تشکیل می دادند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: با توجه به مسیرهای معین شده در طول راهپیمایی 10 کیلومتری اربعین حسینی در کرج، مساجدی که در مسیر این پیاده روی عظیم قرار داشتند بیشترین آمادگی را برای خدمت رسانی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد ایفاء کردند.

 

به گفته وی، بصیرت افزایی، شبکه سازی فرهنگی و اجتماعی، بلوغ دینی از محورهای اساسی در روند برپایی راهپیمایی زائران پیاده اربعین حسینی است از این رو همچون سال های گذشته این آیین با شور حسینی برپا شد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از ابتدای محرم ویژه برنامه های متنوعی را در نظر داشتند و امروز در جریان پیاده روی زائران اربعین حسینی با برپا داشتن موکب خدمت رسانی، بار دیگر ارادت و باور خود را  نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت نشان دادند.