ششمين اشکواره ملي حسيني به همت کانون آل طاها آمل افتتاح مي شود

ششمین اشکواره ملی حسینی به همت کانون آل طاها آمل افتتاح می شود

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
ششمين اشکواره ملي فرهنگي هنري حسيني به همت کانون فرهنگي هنري آل طاها شهرستان آمل در حرم مطهر امامزاده ابراهيم اين شهرستان با اجراي تئاتر خياباني و شعرخواني و حضور مسئولان استاني و شهرستاني افتتاح مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی با موضوع های امام حسین(ع) و مدافعان حرم به همت کانون فرهنگی هنری آل طاها آمل ساعت 16 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه (16 شهریور) در حرم مطهر امامزاده ابراهیم این شهرستان افتتاح می شود.

 

بر اساس این گزارش: در مراسم افتتاحیه ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی که با اجرای تئاتر خیابانی و شعرخوانی همراه است، مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند و از تمام علاقه مندان جهت شرکت در این این مراسم دعوت بعمل می آید.

 

برپایه این گزارش: ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی که به همت کانون فرهنگی هنری آل طاها آمل و همکاری ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد فهما مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان و ... برگزار می شود شامل بخش های رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، کودک و نوجوان و داستان کوتاه است.

 

گفتنی است، شهرستان آمل میزبان ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی از 27-16 شهریور ماه سال جاری است.