کلاس هاي اوقات فراغت در کانون هاي مساجد بستر مناسبي براي کشف استعدادهاي بچه هاي مسجد است

کلاس های اوقات فراغت در کانون های مساجد بستر مناسبی برای کشف استعدادهای بچه های مسجد است

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
اسلامي با اشاره به اهميت تشکيل کلاس هاي اوقات فراغت در مساجد گفت: کانون هاي مساجد بستر مناسبي براي کشف استعدادهاي بچه هاي مسجد در قالب کلاس هاي اوقات فراغت هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان امروز در بازدید از کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای پایین کوه زنجان با اشاره به تشکیل کلاس های اوقات فراغت در قالب طرح کانون نشاط تعالی اظهار کرد: کلاس های اوقات فراغت در رشته های مختلف در کانون های مساجد تشکیل می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تشکیل کلاس های اوقات فراغت در مساجد گفت: کانون های مساجد بستر مناسبی برای کشف استعدادهای بچه های مسجد در قالب کلاس های اوقات فراغت هستند.

 

اسلامی با یادآوری اینکه امسال کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد در سامانه نورینو آموزش و پرورش نیز ثبت شده است، گفت: دانش آموزان به راحتی می توانند با مراجعه به این سامانه از کلاس های اوقات فراغت در مساجد مطلع شوند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) روستای پایین کوه نیز با اشاره به کلاس های اوقات فراغت در این کانون اشاره کرد و گفت: کلاس های آموزش قرآن کریم، تئاتر، سرود و تعزیه از جمله دوره هایی است که در این کانون تشکیل می شود.

 

زهرا محمدی ادامه داد: در این کانون به منظور اشتغالزایی اعضای کانون دوره های فرش بافی دایر است و مقرر شده هزینه حاصل از فروش این صنایع دستی صرف کارهای مسجد شود.

 

به گفته وی، در کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) برای تعزیه خوانی بچه های مسجد دوره های آموزشی با حضور اساتید دایر است و در ماه محرم نیز چند مورد اجرا در روستا و پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار شد.