برترين هاي شانزدهمين جشنواره قرآني مدهامتان در البرز معرفي شدند

برترین های شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در البرز معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت برپايي جشنواره هاي قرآني با رويکرد مسجد محوري گفت: برترين هاي شانزدهمين جشنواره قرآني مدهامتان در البرز معرفي شدند.

حجت الاسلام کاظم شکری با اعلام اسامی برترین های جشنواره قرآنی مدهامتان در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: این دوره از مسابقات قرآنی جشنواره مدهامتان با بیش از یکصد شرکت کننده از میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طی این مرحله از مسابقات 25 نفر از استان البرز موفق به کسب امتیاز به منظور حضور در مرحله کشوری شدند که از این تعداد 8 نفر خانم و مابقی از میان آقایان هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در عرصه قرآنی توضیح داد: طی این دوره از مسابقات قرآنی که در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برپا شد، تقویت روخوانی قرآنی با نگاه به تحقق پایگاه های قرآنی مساجد مورد توجه بود.

 

وی اظهار کرد: در بخش اذان « حسین ابراهیمی» رتبه نخست را از کانون چشمه رضوان کسب کرد، مائده جعفری از کانون شهید صدوقی رتبه اول را در بخش حفظ قرآن کسب کرد، « محمد حسین میرزایی » نیز در بخش حفظ قرآن کریم در بخش آقایان امتیاز اول را کسب کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در ادامه از برترین های جشنواره قرآنی در بخش قرائت نام برد و گفت: امیرحسین جعفرزاده، مهدیار گودرزی رتبه اول و دوم در بخش قرائت تحقیق و در بخش خواهران مهدیه بیگی حبیب آبادی رتبه سوم و فاطمه قدوسی از مسجد جامع مشکین دشت رتبه دوم حفظ کل را کسب کرد.

 

 

گفتنی است، اسامی برترین های جشنواره قرآنی مدهامتان در البرز به طور کامل اعلام می شود.