اختتاميه طرح اوقات فراغت کانون شهداي بالالموک قائمشهر/از استقبال خانواده ها تا اهداي جوائز

اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون شهدای بالالموک قائمشهر/از استقبال خانواده ها تا اهدای جوائز

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
قبادي لموکي از برگزاري اختتاميه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري شهداي بالالموک مسجد امام علي(ع) قائمشهر با اجراي دو سرود و اهداي جوائز به شرکت کنندگان و مربيان در اين طرح با استقبال خوب خانواده ها خبر داد.

«عمران قبادی لموکی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی(ع( شهرستان قائمشهر در چهار رشته حفظ جزء 30 قرآن، روخوانی و روانخوانی کلام وحی، کلاس نقاشی و کمک درسی به همت این کانون و پایگاه بسیج و موسسه قرآنی ام ابیها روستای بالالموک این شهرستان در تابستان سال جاری برنامه ریزی شده بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی(ع( قائمشهر بیان کرد: اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک قائمشهر با اجرای دو سرود با مضامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و 12 امام و اهدای 30 جائزه به شرکت کنندگان و دو مربی در این طرح با حضور مسئولین محلی و اعضای کانون برگزار شد که شرکت خانواده ها با فرزندان خود در این اختتامیه، بسیار چمشگیر بود که اعتماد خانواده ها به فعالیت های کانون را نشان داد.  

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی(ع( قائمشهر با تدارک برنامه های مختلف نظیر اوقات فراغت اهتمام ویژه به پرورش نیروهای مسجدی متعهد و ارزشی به ویژه برای آینده سازان جامعه دارد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی(ع( قائمشهر با 384 عضو یکی از کانون های فعال در استان مازندران و حتی کشور به شمار می آید که علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های مذهبی و ملی، فعالیت های متنوع اجتماعی، هنری، قرآنی، فرهنگی و ... را در دستور کار دارد و در رواق همدلی  رویداد  ملی فهما 1400 شایسته تقدیر شد و مورد تجلیل قرار گرفت .