رويداد کارآفريني فرهنگي، فرصتي براي ورود به کسب و کار براي بچه هاي مسجدي فراهم کرد

رویداد کارآفرینی فرهنگی، فرصتی برای ورود به کسب و کار برای بچه های مسجدی فراهم کرد

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
رويداد کارآفريني فرهنگي که به ميزباني ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان زنجان به مدت 2 روز برگزار شد، بستري براي ورود بچه هاي مسجد به بازار کسب و کار و اشتغالزايي فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، تعدادی از علاقمندان که در رویداد کارآفرینی فرهنگی شرکت کرده بودند ضمن اعلام اثرگذاری این دوره اظهار کردند: این رویداد فرصتی برای نگاه دوباره برای ایجاد کسب و کار برای ما فراهم کرد.

 

میهن دوست، یکی از اعضای کانونی شرکت کننده در این رویداد با اشاره به اینکه برای ورود به بازار کسب و کار و فروش محصول هر فردی نیازمند انگیزه است، گفت: با سرمایه اولیه ای که در اختیارم قرار گرفت به مبلغ 60 هزار تومان وسایل خریده و پس از گل دوزی بر روی گیره آن ها از در بین دوستان و آشنایانم به فروش رساندم.

 

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر مشغول سفارش گیری هستم، گفت: تلاش می کند تا مبلغ سرمایه اولیه را به چند برابربرسانم و در صورت مساعد بودن شرایط به کسب و کارم در فضای مجازی رونق خواهم داد.

 

این عضو کانونی با یادآوری اینکه آشنایی با سازو کارهای کسب و کار برای جوانان و نوجوانان فرصت خوبی جهت اشتغالزایی است، تصریح کرد: این رویداد پنجره ای برای ما در حوزه کسب و کار باز کرد.

 

مریم معصومی از دیگر عضو کانونی که در این رویداد کارآفرینی شرکت کرده بود نیز گفت: در این دوره دو روزه مطالبی برایمان بیان شد که مفید بود ولی کافی نبود و دوست دارم این دوره ها تکرار شوند تا مطالب بیشتری بیاموزم.

 

این فعال کانون با سرمایه اولیه ای که در اختیار داشته وسایل گل دوزی بر روی پارچه خریداری نموده است ولی به جهت دغدغه ای که داشته فعلا موفق به انجام کار و فروش محصولاتش نشده است.

 

رویداد کارآفرینی کانون های فرهنگی هنری مساجد به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 25 و 26 مرداد ماه در زنجان با حضور محمدحسین قمری، مدیرکل دفترخدمات عمومی وزارت صمت و دو تن از اساتید مجرب حوزه کارآفرینی برگزار شد.