ارسال نامه تهدیدآمیز به مسجدی در غرب سوئد

ارسال نامه تهدیدآمیز به مسجدی در غرب سوئد

تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۸
مدیریت مسجد «ترولهتان» غرب سوئد از دریافت نامه تهدیدآمیز ضد اسلامی خبر داد. این نامه تهدیدآمیز چند روز پس از آن ارسال شد که گروه‌های افراطی در شبکه‌های اجتماعی نیز خواستار قتل مسلمانان و به آتش کشیدن مساجد سوئد شده بودند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون ها مساجد به نقل از «آناتولی»، مدیریت مسجد شهر «ترولهتان» غرب سوئد نامه تهدیدآمیزی را دریافت کرد که در آن مسجد به انفجار و قتل نمازگزارانی که در آن هستند، تهدید شده بود.

 

«شادی منصور»، عضو جمعیت فرهنگی اسلامی سوئد، گفت: یک نامه تهدید آمیز بعد از ظهر یکشنبه (اول دی ماه) به صندوق پست ویژه این جمعیت اسلامی انداخته شده است.

 

وی افزود: مدیریت این مسجد معتقد است که این نامه از سوی گروه های افراطی ضداسلامی ارسال و به صندوقی که وابسته به امور مسجد است، انداخته شده است.

 

منصور تصریح کرد: کسی که نامه را از صندوق پیدا کرده می گوید این نامه تمبر پستی داشته و مهر روی آن مربوط به شهر «مالمو» در جنوب سوئد است.

 

عضو جمعیت فرهنگی اسلامی سوئد در ادامه گفت: این نامه مسلمانان را به انفجار مسجد، قتل مسلمانان و ترک این کشور تهدید کرده است.

 

منصور گفت: مدیریت مسجد به پلیس این نامه را ابلاغ کرد و از مسلمانان خواست تا هشیار باشند.

 

وی به تعدادی از مساجد شهر «ترولهتان» و شهرهای دیگر سوئد اشاره کرد و گفت: این مساجد در ماه های گذشته شاهد تهدید، تخریب و اهانت بوده است.

 

این نامه تهدیدآمیز چند روز پس از آن ارسال شده است که گروه های افراطی در شبکه های اجتماعی نیز خواستار قتل مسلمانان و به آتش کشیدن مساجد سوئد شده بودند.

پایان پیام/ 43