جشنواره اميد فرصت تبيين ارزش هاي اسلامي و بلوغ ديني است

جشنواره امید فرصت تبیین ارزش های اسلامی و بلوغ دینی است

تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت اثرگذاري ويژه برنامه هاي اوقات فراغت گفت: جشنواره اميد فرصت تبيين ارزش هاي اسلامي و بلوغ ديني است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت توجه به رشد برنامه های اثرگذار فرهنگی گفت: امروزه نوجوانان با حضور در کانون فرهنگی هنری مساجد بیشترین وقت و انرژی خود را به جریان سازی برنامه های اوقات فراغت با رویکرد فرهنگی اختصاص می دهند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اثرگذاری مطلوب برنامه های مسجد محور نقش اساسی در رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان و احیاء کارکردهای مسجد دارد.

 

به گفته وی، جشنواره امید که در سامانه بچه های مسجد با محوریت برنامه های اوقات فراغت طرح ریزی شد به واقع بستر کارآمدی برای رشد برنامه های موثر دینی و فرهنگی است.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: اثرگذاری کار فرهنگی با برنامه ریزی هدفمند، آگاهانه و جریان ساز محقق می شود و در این بستر همراهی امام مسجد و فعالان مسجدی اهمیت اساسی دارد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با هم افزایی و هم اندیشی زمینه رشد و تبیین بسیاری از معارف الهی و دینی را تقویت می کنند .

 

وی با بیان اینکه 396 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان البرز فعال هستند توضیح داد: ضروری است مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نسبت به ثبت برنامه های خود در سامانه بچه های مسجد، جشنواره امید اقدام کنند.