برگزاري پويش سلام بر امام رئوف

برگزاری پویش سلام بر امام رئوف

تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
نظري از برپايي پويش سلام بر امام رئوف خبر داد و گفت: جاماندگان هيأت هاي عزاداري اعزام شده به مشهد مقدس طي مراسمي صلوات خاصه امام مهربامي را قرائت کردند.

فاطمه نظری مدیر کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمانی(عج) روستای آسفیچ در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی گفت: فعالان کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمانی(عج) و خانه قرآن آل طاها که نتوانستند با هیات به مشهد مقدس بروند با برپایی پویش سلام بر امام رئوف، از راه دور به امام مهربانی ها سلام داده و صلوات خاصه را تلاوت کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری صاحل الزمانی(عج) روستای آسفیچ، برگزاری مراسم تلاوت قرآن و قرائت زیارت امام رضا (ع) با حضور پرشور اعضای فعال کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمانی (عج) و خانه قرآن آل طاها به مناسبت شهادت امام مهربانی ها امام رضا(ع) را از دیگر برنامه ها برشمرد.

نظری با بیان اینکه ۴۰ نفر از کودکان نوجوانان و جوانان و فعالان کانون در محل حسینیه امام رضا(ع) روستای آسفیچ به عزاداری پرداختند، افزود: این مراسم از طرف کانون و با مساعدت یکی از خیران و اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیون تومان برگزار شد و در پایان  تعداد ۱۸ عدد دستبند و گوشواره به ۱۸ نفر از دختران فعال به نیت حضرت رقیه اهداء شد.