ديدار معاون وزير کشور با رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد

دیدار معاون وزیر کشور با رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد

تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
معاون عمران، توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور با حضور در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، با حجت الاسلام والمسلمين کمال الدين خداداده ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، دکتر «مهدی جمالی‌نژاد» معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با حضور در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با حجت الاسلام والمسلمين «کمال الدين خداداده» رئيس اين ستاد، ديدار و گفتگو کرد.

 

بنا بر اين گزارش، حجت الاسلام والمسلمين خداداده در اين ديدار با اشاره به فعاليت بيش از ۲۶ هزار کانون فرهنگي هنري در مساجد کشور، گفت: اين کانون ها در تابستان امسال، در سطحي وسيع، طرح ملي «مسجد، کانون نشاط» را به منظور غني سازي اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان اجرا کردند.

 

رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به حکمرانی مسجد اشاره کرد و افزود: اين ستاد همسو با مطالبه مقام معظم رهبري درباره تبديل مساجد به پايگاه هاي قرآني، فعاليت هاي مختلفي انجام داده است.

 

مهدی جمالی نژاد نیز بر ضرورت برگشت به نقش محوری مساجد در جامعه اشاره کرد و همدلی همه نهادها و ارگان ها برای بازگشت مسجد به جایگاه واقعی خود را ضروری برشمرد.

 

در این دیدار بر توسعه همکاری و هم افزایی میان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و وزارت کشور تاکید شد.