تقويت کانون‌هاي فرهنگي سبب جذب جوانان به مساجد مي‌شود

تقویت کانون‌های فرهنگی سبب جذب جوانان به مساجد می‌شود

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
انقاني گفت: تقويت و حمايت از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سبب جذب طيف گسترده اي از جوانان و نوجوانان به مساجد مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی:  مرتضی انقانی امروز 30 شهریور در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین که در مسجد حضرت قائم(عج) محله احمد آباد این شهرستان برگزار شد، گفت: رسالت مدیران کانون مساجد اصلاح مبنای اعتقادی جوانان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌ها و فعالیت‌های پرشور و با نشاط فرهنگی معنوی که در مساجد اجرا می کنند، سبب شده نوجوانان به فضای آلوده روی نیاورند و بیشتر فرصت خود را در مسجد و به همان فعالیت‌ها فرهنگی و معنوی بپردازند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، خواستار برگزاری و ادامه دار بودن کلاس ها و برنامه های کانون مسجد شد و افزود: کادرسازی و تربیت انسانی متعهد انقلابی رسالت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

انقانی حضور جوانان و نوجوانان و وجود کانون های مساجد  را از امتیازات یک مسجد بیان کرد و افزود: با تقویت و حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد باید سبب جذب جوانان به مساجد شویم و این کار علاوه بر با نشاط شدن مساجد باعث برگزار شدن هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی خواهد شد.

در ادامه این نشست، کلاس سواد رسانه و فضای مجازی نیز با حضور استاد و کارشناسی از نیروی انتظامی استان مرکزی برگزار شد.