حضور بچه هاي مساجد استان مرکزي در يازدهمين گردهمايي طرح چهره به چهره

حضور بچه های مساجد استان مرکزی در یازدهمین گردهمایی طرح چهره به چهره

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۲
بچه هاي مساجد استان مرکزي در يازدهمين گردهمايي آموزشي توجيهي مربيان طرح فرهنگي تربيتي چهره به چهره سراسر کشور حضور يافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: 20 نفر از بچه های مساجد استان مرکزی در یازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره سراسر کشور که در دانشگاه فردوسی ویژه برادران و در دانشگاه تربیت معلم ویژه خواهران برگزار شد حضور یافتند.

با توجه به رویکرد استان مرکزی در خصوص جذب مربیان جدید، اکثریت مربیان حاضر در گردهمایی یازدهم مربیانی بودند که اکنون به عنوان مربی حلقه های تربیتی در مساجد فعالیت می کنند و این شاخصه مهم مربیان استان مرکزی در این گردهمایی بود.

مربیان این طرح، هر هفته یک جلسه برای نوجوانان و جوانان سنین ۱۱ تا ۱۸ سال، با محتوای آموزشی برگرفته از تالیفات حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با موضوع اصول عقاید و احکام، برگزار می‌کنند، از جمله موضوعاتی که در یازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره چهار روزه برای مربیان مطرح شد تربیت نوجوان، جذب و ارتباط موثر، مهدویت با نگاه آسیب‌های اجتماعی، جوانی جمعیت، رسانه و فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معارف امام رضا علیه السلام، آموزش روش‌های تدریس، عفاف و حجاب و...  و معارف مهدویت بود.

یازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره(چکامه)، موسسه ترویج فرهنگ قرآنی، طی چهار روز، از هجدهم تا بیست و یکم شهریور ماه برگزار شد.