نماز جماعت پرشور تجلي تمام افعال کانون هاي مساجد است

نماز جماعت پرشور تجلی تمام افعال کانون های مساجد است

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۲
انقاني گفت: تجلي تمام افعال کانون هاي مساجد در اقامه نماز جماعت پرشور با حضور آحاد مردم محله خصوصاً نوجوانان و جوانان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی:  مرتضی انقانی 3 مهر در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دلیجان که به همراه کلاس فضای مجازی و سواد رسانه ای در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک ایام ولادت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و گرامیداشت هفته وحدت از زحمات مدیران و همه عزیزانی که در کانون های مساجد دلیجان ایفای خدمت می کنند تشکر کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمترین حمایت های مالی سازمانی و به صورت خودحوش و مردمی در عرصه در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رسیدن به قله های موفقیت گذر از همه کمی ها، کاستی ها و مقاومت در برابر سختی ها است افزود: مدیران کانون های مساجد، ویژگی فرهنگی و فضایل اخلاقی مردم محله را با جذب به مساجد ارتقا می بخشند.

انقانی گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد طبق قانون موظف است ظرفیت و امکانات دولتی و مردمی را برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد بکار گیرد‌ در همین راستا ستاد فهما استان مرکزی با رایزنی و اخذ جلسات با دستگاه ها و نهاد های همسو و هم وظیفه در استان، تمام تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن این مهم بکار می گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: مهمترین کار کانون های فرهنگی در رونق و آبادانی مسجد، اضافه کردن یک صف به صفوف نماز جماعت است؛ تجلی تمام افعال کانون های مساجد در اقامه نماز جماعت پرشور با حضور آحاد مردم محله خصوصاً نوجوانان و جوانان است.

وی حضور فعال مدیران کانون ها در سامانه بچه های مسجد را کمکی در اجرای هدفمند برنامه های کانون دانست و گفت: در این سامانه بیش از 40 نوع فعالیت فرهنگی تعریف شده که می توانند یادآوری برای مدیران کانون ها در مناسبت های مختلف دینی و ملی باشد.

در انتهای این جلسه هر کدام از مدیران به ایراد نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون موضوع رسیدگی به کانون ها و حمایت از آن ها بیان داشتند و انتظارات حمایتی خود در انجام امور فعالیتی در کانون مساجد را مطالبه کردند.