تشريح برنامه هاي ستاد کانون هاي مساجد استان مرکزي در هفته دفاع مقدس

تشریح برنامه های ستاد کانون های مساجد استان مرکزی در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۲
مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي از اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي به مناسبت چهل و سومين سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تشریح برنامه های این ستاد در ایام هفته دفاع مقدس و هفته وحدت گفت: در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس را با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری گرامی می دارند

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: جلسات سخنرانی کوتاه از ائمه جماعات با موضوعات دفاع مقدس و وحدت در ایام دفاع مقدس و هفته وحدت به همت کانون های مساجد برگزار می شود.

وی به برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در مسجد اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی در کانون های مساجد، بازخوانی و همخوانی پیام های مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس و هفته وحدت و معرفی کتب مرتبط با دفاع مقدس و هفته وحدت از جمله برنامه های کانون های مساجد این ایام است.

انقانی، برگزاری مسابقه سه گانه نقاشی، رنگ آمیزی و نگارش به مناسبت دفاع مقدس و هفته وحدت، آذین بندی سر در مساجد و خیابان های اطراف، نصب پیام، تصاویر شهدا، وصایای شهدا و یا روایت های مردمی در تابلوی اعلانات مساجد، برگزاری یادواره های شهدا در مساجد را از دیگر برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفته دفاع مقدس و هفته وحدت دانست.

پخش فیلم های دفاع مقدس در کانون های متقاضی، محفل انس با قرآن کریم توسط پایگاه های قرآنی مساجد و هدیه ثواب آن به ارواح طیبه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطره گویی رزمندگان اهل مسجد محله، برگزاری سه شنبه های تکریم از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و چهره های وحدت آفرین در محله از جمله برنامه های این ستاد در این ایام است.